ORYGINALNY OLEJ SILNIKOWY MANNOL W TECHNOLOGII ESTROWEJ
10W40
POJEMNOŚĆ: 1L
REKOMENDACJE:
- RENAULT RN17
- API SN/CH-4
- ACEA A3/B4
- JASO MA2
- VOLKSWAGEN 505 00
- VOLKSWAGEN 502 00
- VOLKSWAGEN 501 01
- VOLKSWAGEN 500 00
- MB 229.3
- MB 229.1
- PSA B71 2296
- RENAULT RN0700
- RENAULT RN0710
Właściwości produktu:
– Technologia estrowa w połączeniu z bazą HC o rozszerzonym zakresie właściwości lepkościowo-temperaturowych zapewnia wydajną pracę silnika we wszystkich trybach pracy: podczas zimnego rozruchu, w trybie miejskim i autostradowym, przy zwiększonym obciążeniu (jazda terenowa i pod górę, holowanie, jazda z maksymalnym obciążeniem) oraz przy wysokich temperaturach otoczenia;
– Świetne do aktywnej jazdy. Nie traci swojej funkcjonalności przy stosowaniu paliwa zmiennej jakości (o zawartości siarki do 500 ppm) ze względu na wysoką całkowitą liczbę zasadową (TBN); – Zachowuje parametry mocy i funkcjonalność silnika przez cały okres między wymianami;
– Składniki estrowe w połączeniu z unikalnym nowoczesnym pakietem dodatków zapewniają doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i przeciwcierne dzięki wyjątkowej trwałości filmu olejowego, co w połączeniu z dobrą pompowalnością znacznie wydłuża żywotność silnika nawet w pojazdach z systemem Start-Stop i podczas zimnego startu;
– Doskonałe właściwości myjące i dyspergujące, wraz z najwyższą stabilnością termiczno-oksydacyjną, skutecznie zapobiegają wszelkiego rodzaju osadom (w tym osadzaniu się lakieru i sadzy) oraz utrzymują części silnika w wyjątkowej czystości przez cały okres między wymianami;
– Nadaje się do silników zasilanych skroplonym gazem ziemnym (LNG) i ropopochodną (LPG). Przeznaczony do silników benzynowych i wysokoprężnych szerokiej gamy pojazdów (samochody osobowe, lekkie SUV-y, dostawcze i lekkie ciężarówki) europejskich i innych producentów.
Zalecany do silników pojazdów Daimler, VW i Renault. Olej nie nadaje się do stosowania w ciężkich samochodach ciężarowych.